• Posiadasz już konto? Zaloguj się
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

  • Uczestnik tematu: [PL]Asteriks[PL]Temat Zamknięty Regulamin Forum

    Wątek zamknięty 
    Ocena wątku:
    • 0 głosów - średnia: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    #1
    Regulamin Forum:
    1. Zasady ogólne:
    1.1. Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.
    1.2. Administracja zastrzega sobie prawo do banowania lub usuwania kont użytkowników wg ich decyzji.
    1.3. Moderatorzy i administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do usuwania lub zmiany dowolnego postu.
    1.4. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum przez użytkowników.
    1.5. Za złamanie dowolnego punktu regulaminu zostaniesz ukarany warnem (10 warnów = ban na forum).
    1.6. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum przez jedną i tą samą osobę. Nie dotyczy to większej liczby osób, które korzystają z jednego adresu IP. Złamanie tego punktu będzie skutkowało zablokowaniem obu kont.
    1.7. Zabrania się posiadania nicków napisanych "dziwną" czcionką. Dozwolone są WYŁĄCZNIE polskie znaki i polskie litery.
     
    2. Posty i tematy:
    2.1. Przed napisaniem posta użytkownik zobowiązany jest do przeczytania regulaminu forum lub regulaminu danego działu.
    2.2. Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki. Temat, o którym chcesz napisać może już został poruszany.
    2.3. Pisz zgodnie z zasadami polskiej ortografii.
    2.4. Tematy umieszczaj w odpowiednich działach. Nadmierne umieszczanie ich w złym dziale może skutkować otrzymaniem warna lub usunięciem tematu.
    2.5. Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
    2.6. Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika) musisz podać źródło skąd go zaczerpnąłeś.
    2.7. Nie wznawiaj starych tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat łamie regulamin, itp).
    2.8. Nie pisz z CAPS LOCKiem.
    2.9. Zakaz offtopu oraz spamowania (można sobie na to pozwolić, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku w odpowiednich działach).
    2.10. Zakaz przesadnego używania wulgaryzmów oraz obrażania innych.
    2.11. Zakaz nadużywania emotikonów.
    2.12. Zakaz umieszczania na forum wirusów, erotyki, pornografii oraz rzeczy rasistowskich.
    2.13. Zakaz podawania linków sponsorowanych. Wyjątkiem jest, gdy poinformujesz o tym osoby czytające Twój temat prosząc o pomoc.
    2.14. Jeżeli cytujesz kogoś wypowiedź dodaj również coś od siebie.
    2.15. Każdy temat, problem, propozycje piszemy jako nowy temat.
     2.16. W podaniach każda odpowiedź musi być uzasadniona min. 3 sensowne powody, posty typu "jestem na nie" będą nagradzane ostrzeżeniem, ponadto zakazuje się kopiowania wypowiedzi innych.

    3. Sygnatury:
    3.1. Maksymalna dopuszczalna ilość obrazków w podpisie to 1. Wyjątkiem są osoby posiadające linki obrazkowe do naszych serwerów z GameTrackera.
    3.2. Zakaz umieszczania obrazków o treściach pornograficznych, rasistowskich oraz obrażających innych użytkowników forum. Nie stosowanie się do tego pkt będzie surowo karane.
     
    4. Pozostałe:
    4.1. Obsługa forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia.
    4.2. Administrator forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
    4.3. Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
    4.4. Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych w formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
    4.5. Administracja forum nie ma obowiązku kasowania konta na życzenie użytkownika.
    4.6. Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
    4.7. Zabawa reputacją wynagradza będzie w postaci warna / warnów.
    4.8. Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania.
    4.9. Posiadanie rangi na innej sieci CS skutkować będzie utratą rang tutaj.
    4.10. Ban na Forum jest równoznaczny z banem na Serwerze. 
     
    Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
    Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
    Jeżeli zaistnieje sytuacja nieopisana w regulaminie, administratorzy mają prawo do podjęcia decyzji według ich uznania.
    [Obrazek: sygnatura.png]
    #2
    [Obrazek: tzz.png]
    [Obrazek: sygnatura.png]


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do: