{\

}

Uczestnik tematu: Dragg0nPoprawki & Nerf postaci

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Witam! zacznę może od nie dokończonego opisu klasy Premium

Najemnik Ruski [P] brakuję tam jednego słowa..

2. Kwestią jest nerf

Jak na ten moment prosiłbym o nerfa dla postaci

Solider [P]

Ponieważ

Solider [P] jest przesadzony, ma 5 naboi 1/1 ze specjalnej broni, która strzela może co 1sec. a w samej broni nie ma recoila
Sama broń jest nie wiem czy zbagowana, ale wiem, że jesteśmy w stanie oddać strzał z niej zanim runda się zacznie więc jeśli trafia się mapa AIM bądź AWP jesteśmy w stanie zabić przeciwnika zanim runda się rozpocznie!

a przez wiązki laserowe, które nas przyciągają do ścian/sufitów/podłogi jesteśmy tak mobilni, że Ja na 37lvl jestem w stanie być na dd2 z TT respu na CT resp w zaledwie 3 sec. "lecąc" bo na tej klasie to się lata a nie biega przez Longa .. co w połączeniu z M4 i 5nabojami ze specjalnej broni 1/1 jest po prostu OP

Ja wiem, że to klasa premium ale wydaję mi się, że można zrobić coś żeby klasa nie była tak OP moją propozycją są
1. obniżenie bazowych pkt. kondycji o -5 i zdrowia o -5 oraz POPRAWIENIE BŁĘDU Z MOŻLIWOŚCĄ ODDANIA STRZAŁU PRZED ROZPOCZĘCIEM RUNDY
2. Dodanie bazowych pkt. kondycji o +20 oraz zdrowia o +5 i usunięcie wiązek laserów + poprawa błędu z możliwością strzału przed rozpoczęciem rundy
3. Dodanie CD na specjalną broń 3sec. między strzałami i dodanie 1 pocisku do niej oraz zmniejszenie bazowych statystyk o -5 hp -5 wytrzymałość + poprawa błędu z możliwością strzału z broni specjalnej przed rozpoczęciem rundy

Ewentualnie możemy poczekać jeszcze i zobaczyć jak to będzie dalej wyglądać ale tak czy siak trzeba poprawić błąd z możliwością strzału z broni specjalnej przed rozpoczęciem rudny

Mam także propozycję dodania nowej klasy [P] Może się nie sprawdzić na 201 ale zawsze można ją jakoś pozmieniać

Nazwa postaci : Można wymyślić ;p
Klasa [P]
Bronie UMP, dwie Barety, HE
Staty zdrowie 10 wytrzymałość 0 Inteligencja 0 szybkość 15
Atrybuty: +5% dmg z UMP, 1/1 z HE +3dmg z baret 1 duch + intelgencja aktywacja "e"
Można coś dodać, można coś odjąć, według potrzeb Big Grin

....

Zdj:


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
zoabczymy co na to wlasciciel
Odpowiedz


Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości
Skocz do: